fredag 20. mars 2009

Pengemaskinene "ECB" og "the FED"

For noen år tilbake begynte jeg å lese litt om den amerikanske Federal Reserve Bank, "the FED", som har hatt retten til å produsere den amerikanske dollar siden 1913. En organisasjon som overhode ikke er føderal på noe sett, slik navnet antyder, men derimot en "gutte-klubben-grei" bestående av private bankfolk som i realiteten opererer et privat pengetrykkeri "ute i garasjen". En slu bande med bankfolk som, tett opp under Jul i 1913, oppnådde retten til å omvandler hvitt papir til US dollar, uten noen form for kontroll eller innsyn fra senat eller kongress. De har nå i nesten hundre år, produsert dollar ut av intet... så og si "ut av løse lufta", og hvor mye de trykker opp, eller til hvem, er det kun de selv som vet.

Den nyopprettede Europeiske Centralbank, tenkte jeg den gang, er muligens presis den samme utrolige "pengeprodusent" som den private seddelpressa i USA, og den 10. november, 2003, logget jeg inn http://europa.eu.int/institutions/ecb/index en.htm, som ga informasjonen i bildet ovenfor.

Jeg logget i dag inn samme nett adressen, men fikk da kun opp følgende beskjed: Proxy denies fulfilling the request The proxy's access control configuration denies access to the requested object through this proxy.

Imidlertid, etter litt graving i mitt papir arkiv fant jeg en utskrift som jeg gjorde av siden den gang; den som du finner ovenfor. (Jeg har et bestemt intrykk av at ECB idag forsøker å gjøre det vanskelig å finne den samme informasjon som lå på en side den gang.)

Klikk på bildet for å få fram en lesbar utgave, og jeg vil anta at du, som jeg den gang, vil si "HOLY SHIT!", etter å ha lest hvilken makt €-landene har tildelt den europeiske "banden med seddelpresse i garagen". Hallo!

For meg ble det klart den gang, at ECB var dannet på samme lest som "the FED", uten noen kontroll eller innsyn, og siden internasjonale banker er internasjonale banker, finner du selvsagt den samme "banden" bak begge pengeprodusentene, dersom du begynne å grave litt i temaet. Helt utrolig.

I USA har det opp gjennom årene vært flere forsøk på å frata bank-banden den seddelpressa de har hatt tillatelse til å operere siden 1913, men uten hell. President J.F.Kennedy t.eks. gjorde sitt forsøk, og... hmmm?... muligens var det et rent tilfelle, men fem måneder etter at han introduserte sin "executive orderer 11110", ble han som vi alle vet, skutt og drept under et besøk i Texas.

Kongressmannen Dr. Ron Paul er i dag aktiv med et forsøk på å nedlegge den amerikanske private sentralbanken, og hans "H.R. 1207" som ble lagt fram for senatet, 26. february, 2009, får stadig større oppslutning, og er i skrivende stund støttet med 33. senatorer. Dr.Paul er en mann med utrolig mot, og vi får håpe at han overlever å sette seg opp mot selve makten i USA.

Hva det hele dreier seg om, er hva Amschel Mayer Rothschild uttalte i 1838: “Tillat meg å utstede og kontrollere en nasjons penger, og jeg bryr meg ikke om hvem som lager dens lover”. The FED og ECB innehar begge slik rettighet, og dermed i realitet en absolutt kontroll over oss og vår verden. Et lands politiske ledelse er kun statister og nikkedukker i maktapparetet.

For enhver som finner interesse i dette tema, vil jeg anbefale en titt på DENNE siden, eller å gjøre et Googel søk med til eksempel "rothschild+penger+kontroll" ... og, tumler du med spørsmålet, "Hvem er arkitektene av økonomisk kollaps?", vil jeg anbefale DENNE siden.

1 kommentar:

  1. Meget bra stoff du har her:)
    Ron Paul er folkets mann!

    SvarSlett